اگربه فکر یک آشپزخانه با طراحی متفاوت هستید،رنگ صورتی را انتخاب کنید.آشپزخانه صورتی می تواند انتخاب بسیار مناسی به منظور افزایش انرژی و هویت دادن به آشپزخانه باشد.اگر خواستار یک آشپزخانه پر انرژی هستید از یک صورتی پر رنگ برای پشت زمینه و بین کابینتی ها استفاده کنید.برای یک انتخاب ملایم تر میتواند از کابینت های صورتی ملایم با یک کانتر از جنس سنگ مرمر استفاده کرد.حتی میتوان از سایر المان ها و اجزای مختلف برای اضافه کردن رنگ صورتی در فضا استفاده کرد.

در ادامه ۵۱ ایده برای داشتن یک آشپزخانه صورتی برای شما عزیزان آماده شده است.

از کنتراست رنگ استفاده کنید.کابینت ها و دیوارهای صورتی در کنار کانتر و میز و صندلی مشکی کنتراست بسیار مناسبی ایجاد کرده است.-

وجود کابینت های مشکی باعث دراماتیک کردن فضا آشپزخانه شده است.میز ناهارخوری چوبی در این آشپرخانه Lشکل باعث برقراری تعادل شده است.

 

آشپزخانه صورتی

 

با استفاده از نور و ایجاد سایه در یک آشپزخانه مینیمالیستی صورتی زمینه بصری جالب ایجاد شده است،این چراغ های نور باعث بعد دادن به رنگ صورتی میشود.

منبع: دکوبوم


برای همه صورتی ,آشپزخانه ,استفاده ,باعث ,ایجاد ,کابینت ,استفاده کنید ,آشپزخانه صورتی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فرش ماشینی 700 شانه وب شاپ پویا خرید اینترنتی شاه لیر سکوت پروانه ها مدرسه آنلاین همه چی sho-sev تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.